نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4017
-
الف
+

«فرهاد جم» از علت کم کاری خود در سینما و تلویزیون گفت

«فرهاد جم» بازیگر سینما و تلویزیون ایران از علت کم کاری خود در عرصه بازیگری سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «فرهاد جم» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی وی را در سریال «ستایش3» شاهد هستند ، طی یک مصاحبه از علت کم کاری خود در عرصه بازیگری سخن گفت.

«فرهاد جم» درباره کم‌کاری‌اش در سینما و تلویزیون به تسنیم گفت: حالم با اینکه هر چیزی بازی نکنم بهتر است؛ البته در این سال‌ها همیشه پیشنهاد داشته‌ام اما نپذیرفته‌ام.

وی افزود: بیشتر از اینکه بگویم دوست‌دارم در چه سریال‌ها و فلم هایی ایفای نقش کنم و یا چه کرکترهایی به من پیشنهاد شود، دوست دارم کارهای خوبی ساخته شوند.

«فرهاد جم» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون، گرداننده و نویسنده ایرانی، متولد سال ۱۳۴۵ در تهران است.

وی فعالیت در تیاتر را به صورت حرفه‌ای از سال ۱۳۷۰ و همچنین بازی در سینما را از سال ۱۳۷۳ با فلم «راه افتخار» به کارگردانی «داریوش فرهنگ» آغاز کرده است. وی در همان سال نقش کوتاهی نیز در فلم «پری» به کارگردانی داریوش مهرجویی ایفا نمود.

هرچند «فرهاد جم» سال 1373 با ایفای نقش در فلم سینمایی «پری» به کارگردانی «داریوش مهرجویی» پیش از تلویزیون در سینما حضور پیدا کرد ولی اولین تصویری که مخاطبان عمومی از او دیدند در نقش علی در سریال «همسران» به کارگردانی «بیژن بیرنگ» بود. سریالی که به یکباره آقای جم را تبدیل به یک بازیگر جوان بسیار محبوب کرد.

وی چندی پیش بعد از «آسمان من» ساخته «محمدرضا آهنج» و «ماه و پلنگ» به کارگردانی «احمد امینی»، کرکتر روحانی سریال «ستایش3» شد؛ اما خودش زیاد اصراری به حضور در همه نوع سریال، فلم و نقشی را ندارد.

سریال های »همسران» ، «ماه و پلنگ» و «آسمان من» از جمله سریال هایی است که با بازی «فرهاد جم» از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

گفتنی است سریال تلویزیونی «ستایش 3» هر روز ساعت 6 شب به وقت تهران ، 7 شب به وقت کابل و 7:30 شب به وقت دوشنبه از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

بیشتر بخوانید :

دانلود سریال همسران

دانلود سریال ماه و پلنگ

دانلود سریال «ستایش1»

دانلود سریال «ستایش2»

م ح/ ح ح

نظر شما
ارسال نظر